Інтервю з Ніком Хайеком (Swatch Group)

5

Чудове інтерв’ю з Ніком Хайеком опублікували Відомості!

Цитуємо шматочок:

«До того, як ми купили Harry Winston, американці Swatch Group не сприймали як гравця на ринку розкоші, хоча, звісно, знали Breguet, Blancpain, Omega… А тепер порівнюють нас з LVMH, c Richemont Group, мені дзвонять з The New York Times, barron’s включає мене в список. Тільки тому, що ми купили американський люксовий бренд і американці зрозуміли, що Swatch Group — це виробник не тільки недорогих пластикових годин».

Ну а все інше читайте на сайті Відомостей. Воно того варте.

Повне інтерв’ю за посиланням — http://www.vedomosti.ru/library/news/12690251/mne_vsegda_hotelos_kupit_almaznoe_mestorozhdenie_nik_hajek